Kerana dirimu amat berharga

Wednesday, February 17, 2010

Take Me Home

It has been extra busy for the last two weeks. Packing was like a daily chores, and it was neither easy nor a quick job. We end up with 60 items, some in their original boxes, others been packed in Kennards boxes. They totaled up into more than 800kg in weight.


Cooking have been an occasional activity. Too lazy or too tired to cook, instant packet food and ready to eat food were on the menu most of the days.

Even so, sometimes we went out just to eat somewhere special...

 or we went to the places we've been to, for the last time...
.

We also spent a day to go around Sydney city on the Family Funday ticket...
 

and Aiman really enjoyed the train ride...
 

as well as the view from Sydney ferry...



Aiman also had some new friends while we stayed at Malaysia Hall Sydney...
 


We also made the last trip to Wollongong...



always dear to my heart...
 


And now I am ready to go back to Malaysia... Take Me Home...

Sayonara Australia!

10 comments:

  1. Assalamualaikum wrt, Bro Aiman,
    SELAMAT KEMBALI KE TANAHAIR.juga Tahniah kerana sudah habis belajar di sana.Kenangan tetap kekal dalam memori.Moga2 berbahagia hendakNya.

    ReplyDelete
  2. selamat kembali ke tanah air sahabat

    ReplyDelete
  3. Semoga selamat sampai ke tanah air . Sedih la pulak bila tengok gambo gambo tu..macam anon lak yang nak tinggalkan Aussie.

    ReplyDelete
  4. Selamat kembali. Sudah sampai kah :)

    ReplyDelete
  5. Salam semua dan terima kasih. Alhamdulillah dah selamat sampai ke tanah air, dah masuk opis dah pun. Jadi orang Kuantan pulak sekarang... ;)

    ReplyDelete
  6. salam AzD...sorry la akak baru jer tahu yg AzD dah balik m'sia...tak sempat jumpe...internet kat rmh haritu kene potong nak sambung balik pulak ade prob...sib baik dah ok...so dikesempatan ini akak nak minta maaf kalo ade apa2...n mainan aiman yg tertinggal kat rmh ni akak bg pada baby adam yg akak jaga kat sni main...dan lg satu akak nak bg tahu ada tuala aiman tertinggal kat sini.. n akak minta AzD halal kan smuanya yea....kim salam utk elin....take care...

    ReplyDelete
  7. Selamat kembali ke tanah air. Dan selamat memulakan tugas di Kuantan.

    ReplyDelete
  8. kak azreen,
    kami pun mintak halal makan minum aiman selama kat rumah akak tu. Apa2 barang aiman tu gunakanlah, buatlah apa yang baik. InsyaAllah ada rezeki kita jumpa lagi... Thanks and selamat meneruskan hidup di Wollongong...

    ms zara aluwi,
    terima kasih...

    ReplyDelete
  9. Excellent site. Plenty of useful info here. I'm sending it to some
    friends ans additionally sharing in delicious. And of course, thank you
    for your effort!

    Also visit my blog; elite recruitment agency london

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails