Kerana dirimu amat berharga

Wednesday, January 27, 2010

Nothing at all...




 













Nothing to write. Not sure what I am feeling at the moment. I am not proud of myself, that's all I can say...

Looking at the pictures of natures, makes me feel a lil bit better. Sometimes I wish I don't have to do what I am doing right now. I wish I can be in the garden full of trees and flowers, smell the beautiful sweet scent of the lavenders, throw myself into the green fresh grass, with butterflies, bees, cockatoos, lorikeets, the sun, clouds, cool breeze, white sandy beaches, be together with nature, and do nothing.... nothing at all, but appreciating Allah's creations...

7 comments:

  1. AzD,

    Lama benar rasanya kak tirana tak singgah di sini. Masih di Sydney lagi ye? Bila nak balik ke Malaysia?

    Best kalau dapat duduk ditengah2 pokok yang hijau dan segar. Kadang-kadang kita perlukan rehat..rehat fizikal, rehat minda dan rehat emosi. Hari ni kak tirana nak rehat betul2..tak mau buat apa-apa tapi boleh ke? Kejap lagi anak-anak balik sekolah nak makan..hehehe..

    ReplyDelete
  2. Sabar br. azdie..sikit je lagi tu... pasni balik mesia boleh la bercucuk tanam banyak mana yg u nak... nak ade pokok setaman dalam ofis pun boleh! :)

    ReplyDelete
  3. kak tirana,
    itulah, mana ada erti rehat yg sebenarnya, selagi kita masih bernyawa. InsyaAllah very soon, maybe the next if not the following posting will be from malaysia...

    Mummy hanny,
    still surviving, tq. cuma kdg2 rasa mcm kurang siuman sikit, erk :p.
    Tgk gbr keliling bangunan ofis still merah takde pokok2, harus buat taman dlm ofis sendiri.

    ReplyDelete
  4. Kembali ke fitrah...ia mendamaikan.

    ReplyDelete
  5. Kadang-kadang ada hari membosankan. Merenung alam dan kebesarannya lebih memberi ketenangan

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails